ماساژ کالیفرنیایی

اگر تجربه زندگی در کالیفرنیای امریکا را داشته باشید حتما با نوع ماساژ کالیفرنیایی اشنا شده اید. در این مقاله به ارایه توضیحاتی در این باب می پردازیم.

ماساژ کالیفرنیایی چیست ؟

همانطور که گفته شد منشا پیدایش این نوع ماساژ در کالفرنیا می باشدبدین صورت که ابتدا کل بدن را چرب می کنید و سپس ضربه های آرامی را پشت سر هم بر آن وارد می کنید. مقدار بسیار کمی فشار در این نوع ماساژ وجود دارد.

ماساژ کالیفرنیایی

فواید ماساژ کالیفرنیایی

آرامش کل بدن و ذهن از نتایج این نوع ماساژ می باشد و ذهن شما نیز در حالت مناسبی قرار می گیرد.اگر این تجربه این نوع از ماساژ را داشته باشید باعث می شود که حالت نرمی به تمام اعضای بدن شما دست بدهد.

آموزشگاه مراقبت های پوست و مو / اموزش ماساژ / اموزشگاه ماساژ / ماساژ درمانی / مرکز ماساژ درمانی تهران / مرکز ماساژدرمانی اصفهان

ماساژ کالیفرنیایی برای چه زمانی مناسب است؟

اگر شما در محیطی زندگی می کنید که دائما تحت فشار قرار دارید ماساژ کالیفرنیایی بهترین راه برای تمدد اعصاب و بدست آوردن آرامش است. این ماساژ باعث می شود که باتری بدن شما مجددا شارژ شود و نگرانی هایتان را برای مدتی بدست فراموشی بسپارید.

بدن دارای دو قسمت از سیستم عصبی، سمپاتیک و پاراسمپاتیک است. هر دو بخش سیستم عصبی اتونومیک، سیستم های عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک به طور غیرمستقیم کار می کنند. همدردی مسئول پاسخی است که معمولا به عنوان “مبارزه یا پرواز” خوانده می شود در حالی که پاراسمپاتیک به عنوان “استراحت و هضم” خوانده می شود. هنگامی که ما زمان را برای ماساژ یا رول فوم می گذاریم، ما دلسوزی را از بین می بریم و پاراسمپاتیک را فعال می کنیم. دوره های طولانی مدت هر دو بدون تعادل منجر به مسائلی می شوند که از لحاظ جسمی، احساسی یا ذهنی آشکار می شوند.

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »