ماساژ شرقی

ماساژ شرقی

مرکز ماساژ تهران

خدمات ماساژ تهران

ماساژ شرقی

ماساژ شرقی

ماساژ ها در لحاظ کلی دارای دو سبک غربی و شرقی هستند . بواسطه قدمت کشورهای کهن ایران و چین ، در واقع ماساژ ریشه ای شرقی تر خواهد داست در این نوشته به سک شرقی ماساژ و قدمت آن اشاره ای می کنم با ما همراه باشید:

 

ماساژ شرقی(سبک شرقی ماساژ)

در روش‌های شرقی که حدود ۳۰۰۰ سال قدمت تاریخی دارد مبنای حرکات، خطوط و نقاطی تعریف شده در بدن است (در بدن حدود ۷۲۰۰۰ خط شناخته شده است). تحرک و فشار بر این نقاط نه‌تنها در همان نقطه تاثیر می‌گذارد که تاثیر آن معمولا در کل بدن است. در روش‌های شرقی هر نقطه از بدن به‌عنوان جزیی از کل شناخته می‌شود. به طور کلی این نگاه در طب سنتی هم دیده می‌شود به همین دلیل به آن طب کل‌نگر گفته می‌شود.

در روش‌های شرقی هدف بر این اساس است که با تحریک خطوط ماساژ و ماساژ دادن بدن، شخص به تعادل نزدیکتر شود. منظور از تعادل، همان هماهنگی در اعضا و ارگان‌های بدن است. این موضوع در طب شرقی شامل آیورودای هندی، طب چینی و طب اسلامی به وضوح دیده می‌شود. معمولا در روش‌های شرقی ماساژ باید به صورت کلی و بدون تغییر روش انجام پذیرد، یعنی ماساژ باتوجه به سبک آن از نقطه‌ای آغاز و در نقطه‌ای به پایان می‌رسد بدون اینکه در ناحیه‌ای خاص تغییری ایجاد شود. شاید ماساژهای شرقی را بتوان به نواختن یک قطعه موسیقی که نت‌های آن از پیش تعریف شده است تشبیه کرد. هر نوازنده آهنگ را از ابتدا تا انتها می‌نوازد و تغییری در نت‌ها ایجاد نمی‌کند چرا که هر تغییر باعث می‌شود که کل آهنگ از هماهنگی و زیبایی خارج شود.
گروه های زیر، بخشی از ماساژهای شرقی هستند:

– تای ماساژ
– فوت رفلکسولوژی
– ماساژ آیورودا
– دلک ایرانی و…

 

مرکز ماساژ تهران

با ماساژورهای حرفه ای زيبايي و آرامش را هديه كنيد

سردرد و میگرن های مزمن ۳_جداسازی عضلات و بافت های همبند ۴_ طبیعی سازی بافت های همبند۵_رفع گره های عضلانی۶_انرژی بیشتر۷_ازادی حرکت درمفاصل

خدمات ماساژ تهران

#ماساژصورت
#ماساژ_نوزاد
#ماسور_آقا
#ماساژ_بدن
#ماساژ_سنگ_داغ
#ماساژتایلندی
#ماساژ_مشهد
#ماساژسوئدی
#ماساژ_سر
#ماساژ_تراپی

 

فواید ماساژ

ماساژ ریلکسی

ماساژ درمانی

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »