ماساژ لاغری

ماساژ لاغری اسمی که امروزه بارها و بارها انرا در تبلیغات لاغری Slimming massage می شنویم . ای اصلا چنین چیزی امکان پذیر هست یا صرفا جهت تبلیغات و پول گرفتن است ؟ در این نوشته اشاره ای به ماساژ لاغری در اسپاها خواهیم کرد :

 

ماساژ لاغری

ماساژ لاغری

ماساژ لاغری

یکی دیگر از شیوه‌های زیباکننده در اسپاها فرمدهی توسط ماساژ است. هر چند استفاده تجاری از ماساژ به‌عنوان ماساژ لاغری بسیار شایع است اما باید گفت که این امر با حقیقت فاصله زیادی دارد. در واقع ماساژی به عنوان ماساژ لاغری اصلا وجود ندارد اما نکته قابل توجه و مثبت این است که به هر حال یکی از تاثیرات عمده ماساژ «افزایش سوخت‌وساز» در بدن است و اگر شخصی به‌طور مداوم از ماساژ استفاده کند و در تغذیه و نوع زندگی خود نیز تغییر ایجاد کند، حتما وزن کم می‌کند. اما این کاهش وزن فرد به فرد متفاوت بوده و هیچ مقیاسی برای تضمین این کار وجود ندارد.

 

مراقبت از پاها یکی از مهمترین کارهایی است که در اکثر اسپاها وجود دارد. با این کار مراجعه کننده نه تنها از آرامش خاصی برخوردار و خستگی از روح و جسم او زدوده می‌شود بلکه پس از انجام ماساژ و مراقبت از پاها، با پاهایی خوش فرم و زیبا از اسپا خارج می‌شود. استفاده از رایحه‌های آرام بخش در اسپاها از طریق حس بویایی بر عملکرد مغز و سیستم عصبی هر فرد تاثیر گذاشته و باعث می‌شود بدن انسان بتواند با آرامش خود را احیا نماید.

 

از آنجا که معمولا در اسپاها از مواد طبیعی با پایه گیاهی استفاده می‌شود استفاده از انواع ماسک‌ها می‌تواند سلول‌های پوست صورت و بدن را به خوبی تغذیه نماید. نکته‌ای که در این خصوص باید توجه داشت این است که معمولا روش‌های طبیعی زیبایی، روش‌های عمیق اما با بازده طولانی‌تری نسبت به دستگاه‌ها و روش‌های شیمیایی‌تر هستند، اما با مراجعه به اسپا می‌توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت. از طرفی آرامش و استراحت را به بدن و صورت هدیه کنیم و از طرف دیگر به زیبایی طبیعی خود اهمیت دهیم.

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »