پاکسازی پوست با روشهای مدرن و سنتی

پاکسازی پوست با روشهای مدرن و سنتی

اسپا

پاکسازی پوست

اسپا

زیبایی از مباحثی است که از دیرباز مورد توجه اکثر انسان‌ها بوده است چرا که میل به زیبایی در هر انسانی به صورت فطری وجود دارد و شاید تفاوت تنها در نوع نگاه به این مقوله در هر فرد باشد.یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند به ایجاد و حفظ زیبایی هر فرد کمک قابل توجهی نماید رفتن به اسپاهاست. اسپا محیطی است که براساس ایجاد آرامش و لذت روحی و جسمی بنا شده است و هرگز نمی‌توان منکر شد که آرامش می‌تواند به راحتی بازتاب زیبایی در چهره و شکل ظاهری هر فرد داشته باشد، همانگونه که استرس، تشویش و خشم از زیبایی هر فرد می‌کاهد.

زیبایی از قدیم تا امروز

این نگرش به صورت کلی بیان می‌شود در حالی‌که در اسپاها، شیوه‌هایی در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد که می‌تواند بسیار جزیی‌تر منجر به زیبایی شود. استفاده از حمام‌های آروماتیک و نرم‌کننده قبل از به وجود آمدن اسپاها نیز مورد توجه بوده است. کلوپاترا و حمام شیر شاید برای بسیاری از مردم غریبه نباشد. در کشور خود ما نیز به وضوح در گرمابه‌ها شاهد شیوه‌های مختلفی بوده‌ایم که نقش مهمی در حفظ سلامتی و زیبایی افراد ایفا می‌کرده‌اند. استفاده از (روشور) یا سفیدآب همراه با کیسه یکی از بهترین لایه‌بردارهای پوست است که موجب می‌ شود سطح پوست علاوه بر تمیزی، از سلول‌های مرده عاری شده و تنفس پوست نیز راحت تر انجام ‌شود. امروز در اسپا با فرآیند مشابه این امر به صورت انواع اسکراب‌ها و لایه‌بردارهای صورت و بدن برخورد داریم. علاوه بر آن استفاده از مواد مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست بدن را نرم و شاداب می‌کند.

پاکسازی پوست در مراکز زیبایی یا اسپا

در هر اسپا مراقبت‌های پوست صورت نیز انجام می شود. البته باید توجه داشت که فرآیند مراقبت پوست در اسپاها، کاملا با مراکز زیبایی متفاوت است. در مراکز زیبایی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و محصولات مراقبتی نسبتا قوی که اغلب تحت نظارت پزشک انجام می‌شود به درمان مشکلات پوستی پرداخته می‌شود. اما در اسپاها با ماساژهای ملایم و ریلکس‌کننده، پوست به ترمیم و بازسازی خود تحریک و ترقیب می‌شود.

ماساژ ریلکسی

ماساژ درمانی

پاکسازی پوست اصفهان

 

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »